مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:452024-01-02اجتماعي

قرار گیری چهار محله کم برخوردار ابهر در طرح قرارگاه عدالت تربیتی


مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابهر گفت: چهار محله در شهر ابهر به عنوان محلات کم برخوردار در طرح قرارگاه عدالت تربیتی قرار گرفتند.

- ایسنا/زنجان مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابهر گفت: چهار محله در شهر ابهر به عنوان محلات کم برخوردار در طرح قرارگاه عدالت تربیتی قرار گرفتند.

مجید مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح 2020 محله کم برخوردار کشور، گفت: مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله در سند تحول بنیادین مورد تاکید قرار گرفته است و می تواند منشا آثار قابل توجهی در محله های مختلف باشد، لذا باید با تعامل همه ارکان های اجتماعی و دولتی، گروه های جهادی و خیریه و .

بتوانیم در این طرح که در آن مدرسه به عنوان کانون تحول و پیشرفت لحاظ شده است موفقیت لازم را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه ارتقاء شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش نیازمند همراهی دستگاه ها و مشارکت خیرین است، عنوان کرد: باید همگی تلاش کنیم تا یک بسیج عمومی برای همکاری موثر در این زمینه شکل گیرد و با هماهنگی و پیگیری های جدی اقدامات، فعالیت ها ثمربخش شود و به نتیجه برسد.

مدیر آموزش وپرورش ابهر بر اولویت بندی نیازهای محلات هدف در همه حوزه از جمله فضاهای آموزشی، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت، تجهیزات اولیه آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: این طرح همگانی در راستای تحقق ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گیری چهار محله کم برخوردار ابهر در طرح قرارگاه عدالت تربیتی

قرار گیری چهار محله کم برخوردار ابهر در طرح قرارگاه عدالت تربیتی