مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:102024-01-09سياسي

اجرایی شدن 1625 طرح روستایی خراسان جنوبی با 1374 میلیارد تومان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم دفتر روستایی استان هزار و 625 پروژه تا هفته دولت امسال را با اعتبار سه هزار و 374 میلیارد تومان در حوزه های زیربنایی و اقتصادی به دهیاران تخصیص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، ابوالفضل ایروانی، فرماندار این شهرستان امروز در همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی نهبندان که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال سال انتخابات است و نقش شوراها و دهیاران در مشارکت مردم و حضور در صحنه انتخابات بسیار اثر گذار است.

وی با اشاره به راهبردهای مقام معظم در حوزه انتخابات، گفت: سلامت، امنیت،رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی مورد انتظار از سوی مقام معظم رهبری است، سلامت انتخابات به مسئولان بر می گردد، که به طور قطع  امانتداری در آراء مردم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد به نوعی جریان مشارکت مردم را کاهش دهد و این مهم از راهبردای دشمن است، گفت: شوراها نماینده محلی مردم هستند و می توانند آگاهی های لازم  را به لایه های مختلف جامعه منتقل کنند.

فرماندار نهبندان گفت: افتخار دولت سیزدهم این است که تلاش خود را مضاعف کرده و انقلابی و جهادی پای کار مطالبات مردم است لذا دستگاه های اجرایی باید اقدامات اجرایی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن 1625 طرح روستایی خراسان جنوبی با 1374 میلیارد تومان

اجرایی شدن 1625 طرح روستایی خراسان جنوبی با 1374 میلیارد تومان