مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 00:052024-01-08حوادث

قتل هولناک زن مسن در تهران


انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی برای باج خواهی/ پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر/ حکم جالب قاضی دادگاه ارومیه برای مرد قناد/ دختر مقتول قاتل پدرش را بخشید/ مرگ مشکوک مرد میانسال در خانه موروثی/ قتل هولناک زن مسن در تهران - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه هجدهم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی برای باج خواهی مرد شیاد که برای باج گیری تصاویر خصوصی یک زن جوان را منتشر کرده بود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر فرمانده انتظامی مازندران از رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده بودند.

بیشتر بخوانید حکم جالب قاضی دادگاه ارومیه برای مرد قناد قاضی دادگاه عمومی بخش نازلو ارومیه مرد قنادی را به تهیه 30 جفت کفش کودکانه برای دانش آموزان مدرسه یکی از روستا های ارومیه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید دختر مقتول قاتل پدرش را بخشید دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل هولناک زن مسن در تهران

قتل هولناک زن مسن در تهران