مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:102024-01-15سياسي

ساخت و ساز های شهر تهران زیر ذره بین شهرداران


سامانه جامع شهربان به سامانه ناحیه محوری در حوزه شهر سازی متصل شد تا جدید ترین اطلاعات و تخلفات ساخت و ساز در تهران برای پیگیری سریع تر در اختیار شهرداران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: شرکت شهربان و حریم بان با انجام سه مأموریت، صیانت از ساخت و ساز غیر مجاز در شهر ها، صیانت از ساخت و ساز در حریم شهر تهران و انضباط شهری و جمع آوری سد معبر در حوزه خدمات شهری فعالیت می کند.

رنجبریان با بیان اینکه هر سه وظیفه این شرکت منطبق با ماده 55 قانون شهرداری تهران است افزود:این شرکت در حوزه شهری به منظور حفظ ایمنی و صیانت شهر، از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری می کند که از جمله می توان به اعمال قانون و تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در منطقه 19 و خلازیر اشاره کرد.

وی درباره یکی از اقدامات انجام شده در حوزه صیانت شهری گفت: همکاران ما دراین شرکت تمامی اطلاعات و تخلفات در حوزه شهرسازی را در سامانه جامع شهربان ثبت می کردند که دسترسی این اطلاعات فقط برای کارکنان این شرکت ممکن بود.

رنجبریان افزود: هماهنگ کردیم تا سامانه جامع شهربان به سامانه ناحیه محوری در حوزه شهر سازی متصل شود تا این اطلاعات به منظور پیگیری در دسترس شهرداران نواحی قرار گیرد و پس از بررسی های کارشناسی مشخص شود که آیا ساخت و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز های شهر تهران زیر ذره بین شهرداران

ساخت و ساز های شهر تهران زیر ذره بین شهرداران