مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:162024-01-15اقتصادي

کشف بیش از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام


مهدی کیانی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام، شامگاه دوشنبه 25 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای اساسی و معیشت محور و خودروهای شوتی، طی هماهنگی با مرجع قضایی به طور مستمر در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با رصد و تحقیقات به عمل آمده و همکاری بازرسان شرکت پخش فراورده های نفتی و تعزیرات حکومتی، در یک عملیات هماهنگ مقدار 6 هزار و 200 لیتر گازوییل قاچاق به صورت دپو، درح بارگیری در حاشیه شهر ایلام کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و 320 میلیون ریال برآورد شده است، و در این راستا یک خودرو نفت کش توقیف و راننده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کیانی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا خصوصا دپو اقلام یارانه ای به ویژه سوخت که مخل امنیت اقتصادی است، خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، 2دی ماه امسال، 2 هزار لیتر گازوییل قاچاق و خارج از شبکه توزیع، در بازرسی از یک دستگاه نیسان در سیروان کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام

کشف بیش از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام