مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:452023-12-30فرهنگي

رمز هم صحبتی با کودکان به روش لئو


 مدتی است دنیای پویانمایی ها از قصه هایی که صرفاً برای سرگرمی بچه ها ساخته می شد، به سمت آثاری رفته است که با محتوای شان هم بچه ها را جذب می کنند هم ذهن بزرگ‎ترها را درگیر می کنند.

-  مدتی است دنیای پویانمایی ها از قصه هایی که صرفاً برای سرگرمی بچه ها ساخته می شد، به سمت آثاری رفته است که با محتوای شان هم بچه ها را جذب می کنند هم ذهن بزرگ‎ترها را درگیر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: یکی از آخرین پویانمایی های آموزنده ای که می توان خانوادگی تماشایش کرد و بعد همراه فرزندان درباره داستانش صحبت کرد، لئو است که با دوبله فارسی در سکوهای داخلی پخش آنلاین فیلم و سریال هم ارائه شده و داستانش درباره یک مارمولک پیر است که در مدرسه زندگی می کند.

او تصادفاً متوجه می شود زمان زیادی از عمرش باقی نمانده، برای همین تصمیم می گیرد آخر هفته که با بچه های کلاس به خانه آن ها می رود، در فرصت مناسبی فرار کند تا دنیا را بهتر ببیند.

اما هر هفته که فرصت فرار دارد، به خاطر یکی از بچه ها که نیاز به همدل و هم‎صحبت دارد، می ماند، به حرف های او گوش می‎ دهد و سعی می کند با استفاده از تجربه اش و به کمک ذهن هر بچه، مشکلات او را اعم از پرحرفی، خجالت، وسواس، ترس، کنجکاوی غیرضروری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز هم صحبتی با کودکان به روش لئو

رمز هم صحبتی با کودکان به روش لئو