مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:452024-01-02سياسي

آسیب هایی که در فرایند آموزش زبان انگلیسی ورود پیدا کرده است


سرگروه آموزش زبان انگلیسی جهاددانشگاهی گفت: همه چالش ها و آسیب های مطرح شده در حوزه آموزش برگرفته از عدم آگاهی از نقش ها و هویت های فرد آموزش دهنده هستند که خود مولد آسیب های بزرگتری بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرگروه آموزش زبان انگلیسی جهاددانشگاهی گفت: همه چالش ها و آسیب های مطرح شده در حوزه آموزش برگرفته از عدم آگاهی از نقش ها و هویت های فرد آموزش دهنده هستند که خود مولد آسیب های بزرگتری بوده است.

محمد جهانتاب، سرگروه آموزش زبان انگلیسی در گفت وگو با ایسنا گفت: ممکن هست این سوال ایجاد شود که این نقش ها یا هویت ها کدامند؟ بعنوان مثال مهمترین آنها عبارت است از ارزشیابی لحظه ای، تولید محتوا و پاسخگویی به نیازهای فراگیران که در پاره ای از مواقع جزیی از آموزش نیستند، درصورتی که این چالش ها و آسیب های بیان شده با ارائه راه حل های منطقی و به صورت عملی حل شوند، قطعا اتفاقات مثبتی در فرایند آموزش و رشد حرفه ای مدرسان فراگیران بعنوان جوامع زبانی رخ خواهند داد.

جهانتاب با بیان اینکه کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی تحت حمایت معاونت آموزشی اقدامات مثبتی جهت رشد حرفه ای انجام داده است، گفت: عامل موفقیت این مجموعه شناخت آسیب ها، ارائه راه حل ها، ایجاد و استفاده از فرصت های حرفه ای برای خنثی سازی این آسیب ها است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب هایی که در فرایند آموزش زبان انگلیسی ورود پیدا کرده است

آسیب هایی که در فرایند آموزش زبان انگلیسی ورود پیدا کرده است