مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:502024-01-06سياسي

بانوان مسایل کاری را با خود به خانه نبرند


بانوان باید با الگوی اخلاقی، شخصیتی، رفتاری و زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) تاثیر بگیرند و مسائل و مشکلات کاری را با خود به خانه نبرند.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: بانوان باید با الگوی اخلاقی، شخصیتی، رفتاری و زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) تاثیر بگیرند و مسائل و مشکلات کاری را با خود به خانه نبرند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل گفت: بانوان شاغل در شهرداری باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب بردارد و نقش مادری و همسری خود را در خانواده به بهترین شکل ایفا کنند و مسایل کاری را با خود به خانه نبرند.

وی افزود: مقام زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، مقام و شخصیت بانوان و جایگاه بی بدیل آن ها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته بایستی همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار شود.

زنان با توانمندی و توانایی خود در مدیریت می توانند نقشی ویژه در توسعه و پیشرفت داشته باشند زهرا قدیمی، عضو شورای اسلامی شهر و رییس کمیسیون امور بانوان و خانواده پارلمان محلی در این مراسم، گفت: زنان با توانمندی و توانایی خود در مدیریت می توانند نقشی ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مسایل کاری را با خود به خانه نبرند

بانوان مسایل کاری را با خود به خانه نبرند