مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:152024-01-17سياسي

دهه فجر به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فضا در دهه مبارک فجر به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در ستاد استانی دهه فجر اظهارداشت: از خداند می خواهیم در مسیر تمدن اسلامی به ما توفیق ایفای نقش بدهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت و خدمت در ستاد دهه فجر یک چک سفید امضایی بوده برای بهره برداری حداکثری هم در راستای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و هم پیشبرد اهداف نورانی و روشن اسلام عزیز که در اختیار ما قرار داده شده است، بیان داشت: همه مردم دنیا تشنه این حقیقت ناب اسلامی و انقلاب هستند که مصداق آن حضور مردم دنیا در جبهه تقابل حق و باطل است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این ستاد ستادی استانی بوده و موظف هستیم که آنچه را رهبری و پیش بینی و هدایت می کنیم جنبه استانی داشته باشد، یادآور شد: ابلاغی که از ستاد مرکزی شده این بوده که برنامه های این ستاد علاوه بر اینکه امتداد شهری و بخشی داشته باشند بعد از آن امتداد روستایی و در داخل شهرها امتداد محله ای داشته باشند لذا باید نگاه کلانی در این حوزه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود

دهه فجر به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود