مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 00:402024-01-14ورزشي

غول کشی به سبک آورتا ساری/ کاله در مسیر باخت های سریالی


تیم متحول شده آورتا ساری در نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور پس از پیروزی هفته گذشته در خانه تیم پرآوازه مهرام تهران در این هفته نیز برابر دیگر تیم مدعی لیگ نفت آبادان صاحب برتری شد.

- ایسنا/مازندران تیم متحول شده آورتا ساری در نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور پس از پیروزی هفته گذشته در خانه تیم پرآوازه مهرام تهران در این هفته نیز برابر دیگر تیم مدعی لیگ نفت آبادان صاحب برتری شد.

آورتا ساری در هفته چهاردهم این مسابقات عصر یکشنبه 24 دی ماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف میهمانش تیم پالایش نفت آبادان رفت و در نهایت با نتیجه نزدیک 76 بر 71 میهمان مدعی خود را شکست داد و 2 امتیاز ارزشمند این هفته را به حساب اندوخته های خود اضافه کرد.

شاگردان سیامک ویسی در حالی صاحب این پیروزی ارزشمند شدند که در این دیدار در سه دست از چهاردست مسابقه از میهمان آبادانی خود از نظر امتیازی عقب بودند.

ساروی ها در دست آخر مسابقه با حمایت اندک تماشاگران خود توانستند ضمن جبران امتیازهای از دست داده، دست چهارم را موفق تر از حریف به سود خود مدیریت کردند و در نهایت با اختلاف 5 امتیازی با نتیجه 76 بر 71 پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول کشی به سبک آورتا ساری/ کاله در مسیر باخت های سریالی

غول کشی به سبک آورتا ساری/ کاله در مسیر باخت های سریالی