مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:452024-01-01بين الملل

تنش مرزی پاکستان و افغانستان و کشته شدن 3 شبه نظامی


ارتش پاکستان اعلام کرد که سه شبه نظامی در هنگام تلاش برای «نفوذ» به این کشور کشته شدند و همچنین در یک حمله مرزی یک سرباز پاکستانی در استان خیبر پختونخوا در شمال غربی پاکستان جان باخت.

- ارتش پاکستان اعلام کرد که سه شبه نظامی در هنگام تلاش برای نفوذ به این کشور کشته شدند و همچنین در یک حمله مرزی یک سرباز پاکستانی در استان خیبر پختونخوا در شمال غربی پاکستان جان باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی پاکستان این سه شبه نظامی را در حال نفوذ به مرز این کشور از طریق افغانستان در منطقه باجور شناسایی کردند و هر سه نفر در تبادل آتش با نیروهای امنیتی کشته شدند.

در بیانیه شاخه رسانه ای ارتش پاکستان آمده است: سلاح، مهمات و مواد منفجره هم از تروریست های کشته شده به دست آمد.

ارتش پاکستان همچنین گفت در یک رویداد دیگر، شبه نظامیان از داخل افغانستان به یک پاسگاه مرزی پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی تیراندازی کردند.

در این بیانیه آمده است، نیروهای پاکستانی به شیوه ای مناسب پاسخ دادند و خسارات قابل توجهی به تروریست ها وارد کردند اما در جریان تبادل آتش، یک سرباز کشته شد.

ارتش پاکستان خاطرنشان کرد که اسلام آباد به طور مداوم از دولت موقت افغانستان خواسته است تا از مدیریت موثر مرزها در سمت خودش در مرز اطمینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش مرزی پاکستان و افغانستان و کشته شدن 3 شبه نظامی

تنش مرزی پاکستان و افغانستان و کشته شدن 3 شبه نظامی