مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:352024-01-10اجتماعي

بارش برف و باران در جاده های 9 استان


مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استانی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه خبر داد.

 طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) است و آزادراه قزوین- رشت دارای بارش باران است و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک ، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و حدفاصل عوارضی تهران تا خروجی آزادراه و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع است.

بر اساس این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه، وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در جاده های 9 استان

بارش برف و باران در جاده های 9 استان