مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:452024-01-09اجتماعي

دختری با کفش های چرخ دار!


مستند «دختری با کفش های چرخ دار» محصول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، یک روز از زندگی زینب رافت نیا 26 ساله دانش آموخته رشته مددکاری اجتماعی و فعال موفق شبکه مجازی و قهرمان دومین رویداد «سکوی برنده ها» را نمایش می دهد.

- ایسنا/اصفهان مستند دختری با کفش های چرخ دار محصول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، یک روز از زندگی زینب رافت نیا 26 ساله دانش آموخته رشته مددکاری اجتماعی و فعال موفق شبکه مجازی و قهرمان دومین رویداد سکوی برنده ها را نمایش می دهد.

چالش زندگی زینب درست از چهار روزگی آغاز شده وقتی پزشکان بین نخاع کمر او یک تومور مشاهده کردند و پدر و مادر او را در تنگنای تصمیمی سخت قرار دادند.

تصمیمی برای سرنوشت نوزاد چهار روزه برای ماندن و یا رفتن، علی رغم نظر و پیشنهادهای پزشکان مبنی بر عدم دلبستگی به این نوزاد پدر و مادر تصمیم دیگری گرفتند و سرنوشت و تقدیر زینب بر مدار ماندن در این دنیا قرار گرفت.

چالش زندگی زینب از همان کودکی آغاز شد؛ از وقتی که در یک سالگی پدر و مادرش دیگر منتظر راه رفتنش نبودند، تا هم اکنون که بزرگ ترین آرزوها را در سر می پروراند.

رفت وآمد بزرگ ترین چالش زندگی معلولان با ویلچر است، از نگرانی در عدم پذیرش ویلچر توسط راننده ها تا نامناسب بودن فضای شهری برای رفت وآمد با ویلچر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری با کفش های چرخ دار!

دختری با کفش های چرخ دار!