مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:472024-01-07پزشكي

نفوذ خدمت در دل محرومیت


به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه محروم «تشکن» از توابع شهرستان چگنی برپا شد.

- خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در همه حوزه ها پیشرفت چشمگیری داشته، به نوعی که از جهات مختلف همچون دسترسی به امکانات  قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست.

بهداشت و درمان از جمله حوزه هایی است که تحولات زیرساختی بسیاری را طی این سال ها داشته، چه از نظر ساخت مراکز درمانی و تخت های بیمارستانی و چه تربیت نیروهای متخصص و تونمند که حرف ها برای گفتن دارند.

هنوز یادمان نرفته پزشکان هندی و پاکستانی که راه ورود به کشور را برای طبابت را در سایه نبود پزشک متخصص خوب یاد گرفته بودند، اما با پیروزی انقلاب و تاسیس دانشگاه های متعدد، این نبود نیروی متخصص و متعهد به خوبی جبران شده و امروز حتی کم برخوردارترین مناطق از وجود این افراد بی بهره نیستند.

  به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه محروم تشکن از توابع شهرستان چگنی برپا شد.

این بیمارستان یک روزه با نام سردار دل ها با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص و عمومی در رشته های موردنیاز همچون دندانپزشکی، بینایی سنجی، خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ خدمت در دل محرومیت

نفوذ خدمت در دل محرومیت