مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 03:002024-01-07دانش

کارگاه «کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش» برگزار می شود


کارگاه «کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش» به همت مرکز تحقیقات پروتیین دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا و در راستای افزایش آگاهی آموخته های مرتبط با علم و دانش مخاطبین، - کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش به همت مرکز تحقیقات پروتیین دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا و در راستای افزایش آگاهی آموخته های مرتبط با علم و دانش مخاطبین، 19 و 20 دی ماه جاری برگزار می شود.

هوش مصنوعی به عنوان یکی از پررونق ترین زمینه های فناوری در دنیای امروز، تاثیر بسزایی در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه پژوهش دارد.

این فناوری پویا و نوآورانه به کارشناسان امکان می دهد تا روش هایی نوین برای انجام تحقیقات را به کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه اصولا مجلات دارای ابزارهایی هستند که قادر به تشخیص ایجاد محتوا توسط هوش مصنوعی هستند، رعایت اصول جهت نوشتن مقاله با هوش مصنوعی اهمیت پیدا می کند.

از مهم ترین سرفصل های این کارگاه می توان به اهمیت هوش مصنوعی و مخاطبین، چت بات های هوش مصنوعی، تعیین موضوع و عنوان با هوش مصنوعی، تعیین ساختار پژوهشی با هوش مصنوعی، تهیه چکیده و پیشینه با هوش مصنوعی، تهیه تصاویر و نمودارها با هوش مصنوعی، خلاصه نویسی و ترجمه با هوش مصنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش» برگزار می شود

کارگاه «کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش» برگزار می شود