مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:452024-01-08اجتماعي

کتابخانه های کاشمر در مسیر تبدیل به فرهنگسراهای اجتماعی


رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر گفت: کتابخانه های کاشمر در مسیر تبدیل به فرهنگسراهای اجتماعی قرار دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر گفت: کتابخانه های کاشمر در مسیر تبدیل به فرهنگسراهای اجتماعی قرار دارند.

محمدرضا بدیع زادگان، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 12 کتابخانه عمومی تحت مدیریت نهاد کتابخانه ها در کاشمر و خدمات جدید ارائه شده در این کتابخانه ها، به تشریح روند تبدیل شدن کتابخانه ها به پایگاه های فرهنگی اجتماعی چندمنظوره پرداخت.

وی با بیان اینکه دیگر زمانه فعالیت کتابخانه های عمومی با آن شکل و شمایل قدیمی و کارکرد سنتی شان گذشته است، اظهار کرد: نه تنها در عرصه جهانی، بلکه در کشور خودمان هم سیاست گذاران این مراکز فرهنگی از ضرورت های روز می گویند و به سوی تحولات جهانی گام برداشته اند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر خاطرنشان کرد: چند سالی است که شاهد بازسازی و تأسیس کتابخانه ها بر اساس استانداردهای نوین هستیم؛ تغییراتی که افزایش بهره وری شان را در پی دارد و متولیان نهاد کتابخانه های عمومی کشور کمر همت برای تحقق شان بسته اند.

وی گفت: از بهترین مصادیق نسل جدید کتابخانه ها می توان به کتابخانه مرکزی امام خمینی در مشهد اشاره کرد که منطبق بر استانداردهای جهانی ساخته شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های کاشمر در مسیر تبدیل به فرهنگسراهای اجتماعی

کتابخانه های کاشمر در مسیر تبدیل به فرهنگسراهای اجتماعی