مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:502024-01-18سياسي

لزوم تشکیل شورای زکات در شهرها و بخش های استان آذربایجان شرقی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در شهرها و بخش هایی از استان که تاکنون شورای زکات تشکیل نشده، لازم است طبق آیی نامه اجرایی جدید و با هماهنگی ائمه جمعه تشکیل شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در شهرها و بخش هایی از استان که تاکنون شورای زکات تشکیل نشده، لازم است طبق آیی نامه اجرایی جدید و با هماهنگی ائمه جمعه تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی ال هاشم در جلسه شورای زکات استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت فریضه الهی زکات گفت: در شهرها و بخش هایی از استان که تاکنون شورای زکات تشکیل نشده لازم است طبق آیی نامه اجرایی جدید و با هماهنگی ائمه جمعه تشکیل شود.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات کمیته های تخصصی برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات افزود: دستگاه های عضو شورای زکات نسبت به جذب حداکثری زکات ها واجب و مستحبی و هزینه کرد آن برای امور محرومین اهتمام داشته و گزارش عملکرد آن به مردم و رسانه ها اعلام شود.

وی ادامه داد: ظرفیت های صندوق های کشاورزی و تعاونی ها برای جذب زکات ها در استان احصا و عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه و رییس شورای زکات آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت قدردانی از مروجین، مبلغین و عاملین زکات در استان بر لزوم شناسایی و تجلیل از پرداخت کنندگان برتر زکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل شورای زکات در شهرها و بخش های استان آذربایجان شرقی

لزوم تشکیل شورای زکات در شهرها و بخش های استان آذربایجان شرقی