مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:002023-12-30پزشكي

اجرای «پویش ملی سلامت» در هلال احمر


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: «پویش ملی سلامت» به منظور غربالگری دیابت و فشارخون بالا برای جامعه هدف بالای 18 سال در جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت  خبرگزاری فارس، پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: این پویش در راستای طرح ملی وزارت بهداشت با هدف آموزش بیشتر و ارتقای سطح سواد سلامت مردم و شناسایی کامل بیماران دیابتی و دارای فشار خون بالا همراه با کنترل بیشتر این گروه از بیماران، در هلال احمر در حال اجرا است.

وی افزود: در این پویش همه کارکنان جمعیت هلال احمر، مددجویان و توان خواهان مراجعه کننده به معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی تحت پوشش قرار می گیرند.

نامدار بیان کرد: این طرح از پنجم دی آغاز شده است و تا 11 دی در محل واکسیناسیون معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر ادامه خواهد داشت.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ضمن اعلام اینکه پویش ملی سلامت از 20 آبان تا 15 دی در سراسر کشور اجرا می شود، تصریح کرد: در این طرح وضعیت افراد بالای 18 سال از نظر بیماری های فشارخون و دیابت مورد غربالگری قرار می گیرد و وزارت بهداشت قصد دارد برای همه شرکت کنندگان در این طرح ملی، پرونده سلامت تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «پویش ملی سلامت» در هلال احمر

اجرای «پویش ملی سلامت» در هلال احمر