مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:202024-01-11سياسي

هر رأی مانند موشک است که سمت اردوگاه دشمن شلیک می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضور در انتخابات اسفند ماه را به منزله جهاد در مقابل دشمن دانست و گفت: هر رأی مانند موشکی است که به سمت اردوگاه دشمن شلیک می شود.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضور در انتخابات اسفند ماه را به منزله جهاد در مقابل دشمن دانست و گفت: هر رأی مانند موشکی است که به سمت اردوگاه دشمن شلیک می شود.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در دیدار با جمعی از عشایر بسیجی استان، با حساس دانستن شرایط امروز کشور، اظهار کرد: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دنیا این است که نقش مردم و دین در اداره جامعه ما، اساس کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برنامه دارد دنیا را با مدیریتی که به دست خودش باشد اداره کند، گفت: دشمنان از سال ها پیش با تبلیغات گسترده در ماهواره ، رسانه ها و به ویژه فضای مجازی، برای القای این مطلب تلاش می کنند که فقط نظام سرمایه داری غرب می تواند دنیا را اداره کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و ملت سربلند ایران مسؤولیت بزرگی را عهده دار شده و پرچمی را برافراشته است که پرچم عزت، استقلال، خداجویی، توحید و پرچم پیشرفت و سربلندی است و به همین دلیل، ملت ما در جهان الگو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر رأی مانند موشک است که سمت اردوگاه دشمن شلیک می شود

هر رأی مانند موشک است که سمت اردوگاه دشمن شلیک می شود