مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:552024-01-02سياسي

هشدار نوروزی به آمریکا: از منطقه غرب آسیا بیرون شو


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ایالات متحده آمریکا خواست تا منطقه غرب آسیا را به مقصد سواحل خود ترک کند و تاکید کرد: غرب آسیا متعلق به غرب آسیا و به جبهه مقاومت و رزمندگان بزرگ اسلام است.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ایالات متحده آمریکا خواست تا منطقه غرب آسیا را به مقصد سواحل خود ترک کند و تاکید کرد: غرب آسیا متعلق به غرب آسیا و به جبهه مقاومت و رزمندگان بزرگ اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 12 دی 1402 صحن مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: امروز صهیونیست گرفتار شده و در غزه نه راه پس و نه راه پیش دارد و جوانان غیرتمند و شجاع و شاگردان مکتب سلیمانی و امامین انقلاب ما امروز در مقابل جهان صهیونسیم ایستاده اند.

وی گفت: به آمریکا می گوییم که از منطقه غرب آسیا بیرون شو و به سواحل خود برگرد؛ اگر روزی از همان موشک هایی که امروز در تل آویو و جاهای دیگر منطقه اشغالی اصابت می کند، بر ناو شما اصابت کرد، بعداً نگویید که این از کجا بود؛ باید بدانید که غرب آسیا متعلق به غرب آسیا و به جبهه مقاومت و رزمندگان بزرگ اسلام است.

این نماینده مجلس در ادامه در تذکری به هیئت رییسه مجلس گفت: سه سال و نیم اس که هیئت رییسه مجلس جلوی طرح قانون مهریه را گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نوروزی به آمریکا: از منطقه غرب آسیا بیرون شو

هشدار نوروزی به آمریکا: از منطقه غرب آسیا بیرون شو