مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:452024-01-03ورزشي

مدال طلای تورنمنت کرواسی شرط ادامه چرخه برای فرنگی کاران


2 فرنگی کار اعزام کشورمان به کرواسی در صورت کسب طلا در چرخه باقی می مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات رنکینگ دار کشتی آزاد و فرنگی از 20 تا 24 دی ماه در زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد که فرنگی کاران در 5 وزن راهی این مسابقات خواهند شد.

  باتوجه به اینکه کادر فنی برای ملی پوش شدن کشتی گیران چرخه تعریف کرده و مسابقات کرواسی نیز جزوی از چرخه محسوب می شود در برخی از اوزان این رویداد از اهمیت زیادی برخوردار است.

  به عنوان مثال در وزن 97 و 130 کیلوگرم سهمیه المپیک توسط محمدهادی ساروی و امین میرزازاده کسب شده اما نفرات اول قهرمانی کشور در این وزن یعنی مهدی بالی و فردین هدایتی قرار است راهی زاگرب شوند.

  براساس اعلام چرخه کسب مدال طلا شرط حضور این 2 کشتی گیر در چرخه است چرا که در غیر اینصورت آنها از چرخه انتخابی کنار خواهند رفت.

در صورتی که بالی و هدایتی بتوانند در اولین رویداد رنکینگ دار به مدال برسند به همراه ساروی و میرزازاده راهی جام وهبی امره خواهند شد تا ادامه چرخه وضعیت ملی پوشان را مشخص کند.

  در اوزان 77 و 87 سهمیه المپیک کسب نشده و کادر فنی در تلاش است با محک کشتی گیران در چند رویداد بهترین فرنگی کار را راهی مسابقات کسب سهمیه کند که سال آینده برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای تورنمنت کرواسی شرط ادامه چرخه برای فرنگی کاران

مدال طلای تورنمنت کرواسی شرط ادامه چرخه برای فرنگی کاران