مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:102024-01-07اقتصادي

«شرکت فرادانه» وسیع ترین زنجیره ارزش تامین پروتیین در کشور


مدیر فروش ماهیان دریایی شرکت فرادانه گفت: این مجموعه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان در خاورمیانه و وسیع ترین زنجیره ارزش تامین پروتیین در کشور است.

- علیرضا گل محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع شیلات در بوشهر و نقش شرکت فرادانه در حمایت از این صنعت اشتغال زا، گفت: مجموعه فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان در خاورمیانه و وسیع ترین زنجیره ارزش تامین پروتیین کشور است.

مدیر فروش ماهیان دریایی شرکت فرادانه افزود: باتوجه به اینکه زمینه اصلی فعالیت این مجموعه تولید خوراک آبزیان است، مواد اولیه مصرفی محصولات را به صورت خودکفا تامین کرده و در این صنعت از پیشگامان است.

شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک میگو در کشور وی ادامه داد: راه اندازی کامل طرح های توسعه شرکت فرادانه و تامین نهاده مورد نیاز موجب می شود این شرکت همان گونه که در تولید خوراک ماهیان پیشتاز بوده، در زمینه تولید خوراک میگو نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده شناخته شده نیاز کشور به واردات این محصول را کاملا مرتفع سازد.

گل محمدی عنوان کرد: با توجه به کم آبی ایجاد شده در ایران و خاورمیانه، عمده پرورش ها به سمت ماهیان دریایی با آب شور رفته است و برای تامین زنجیره پروتیین این گونه ماهی لازم است به منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شرکت فرادانه» وسیع ترین زنجیره ارزش تامین پروتیین در کشور

«شرکت فرادانه» وسیع ترین زنجیره ارزش تامین پروتیین در کشور