مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:002024-01-04سياسي

پیام تسلیت برخی از احزاب و شخصیت های سیاسی به مناسبت حادثه تروریستی کرمان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تسلیت برخی احزاب و چهره های سیاسی در پی حمله تروریستی روز گذشته به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت 84 تن و مصدومیت بیش از 200 نفر شد، - برخی احزاب و شخصیت های سیاسی در پیام های جداگانه ای حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تسلیت برخی احزاب و چهره های سیاسی در پی حمله تروریستی روز گذشته به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت 84 تن و مصدومیت بیش از 200 نفر شد، به شرح زیر است: ** بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی شهر کرمان حادثه تروریستی در شهر کرمان که در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی رخ داد قلوب مردم ایران و ملتهای آزاده جهان را جریحه دار کرد.

کوردلانی که در میدان نبرد تاب ایستادن در مقابل طوفان سهمگین مجاهدان اسلام را ندارند، با سندگدلی و بیرحمی ، مردم بی گناه را که زائر شهید به خون خفته خود بودند به خاک و خون کشیدند.

آنها که از نام سلیمانی می ترسند و ضربه شمشیر حیدری اش را چشیده بودند، از زوار او هم هراس دارند و چنین وحشیانه زن و کودک و مرد و پیر و جوان را به خون نشاندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت برخی از احزاب و شخصیت های سیاسی به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت برخی از احزاب و شخصیت های سیاسی به مناسبت حادثه تروریستی کرمان