مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:162024-01-05سياسي

گریان و سرگردان !


خیابان ها را که یکی یکی رد می کردیم به سال 84 بر می گشتم وقتی اینجا دانشجو بودم و روی بیلبورد و نقاشی های دیواری عکس جوانی باابهت با ابروانی پیوسته و چشمانی درشت می دیدم که در جبهه بین همسنگرانش مشغول صحبت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  یک بار از یکی از دوستان کرمانی پرسیدم؛ چقدر کرمونی ها به این شهید علاقه دارن، سرباغ ملی، تو دانشگاه و روی دفترچه هایی که برای کنگره بهمون دادن این عکسه بود، لبخند زد و گفت؛ آره خب عکس حاج قاسم سلیمانیه! شهیدم نشده!  آن آشنایی با حاج قاسم رفته رفته بیشتر شد و تا به شب پرحادثه بغداد رسیدیم.

   امشب اما خیابانها پر از عکسها و دست خطهای حاج قاسم است، مردم کرمان از مغازه دارها و خانه ها گرفته تا شهرداری و دستگاههای دولتی هر عکس ریسه ای بسته بود یا پرچمی آویزان کرده بود یا پوستری چسبانده بود .

خیابان ها اغلب چراغانی بود، حتی اگر میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها هم مصادف نشده بود با سالگرد حاجی باز جا داشت چراغانی شود چون در چهره مردم شور و حماسه و افتخار و غرور داشتن چنین مردی می چربید به غم سنگین رفتنش! حوالی میدان قائم ماشین را کنار زدیم و با 2 خانم دیگر و یک آقا راهی بیمارستان شهید باهنر شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریان و سرگردان !

گریان و سرگردان !