مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:002023-12-26سياسي

«سرفصل» با یادی از نصرت الله نویدی منتشر شد/عرضه رایگان شماره سوم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای انتشارات آواژ، کتاب آواژ 3 در این شماره با عنوان «سرفصل» نگاهی به وضع و حال آموزش تئاتر در پنج دهه اخیر ایران انداخته و مطالبی از صاحب نظران عرصه تئاتر پیرامون آسیب شناسی آموزش تئاتر در ایران .

- سرفصل با یادی از نصرت الله نویدی منتشر شد/عرضه رایگان شماره سوم همزمان با پنجم دی ماه زادروز بهرام بیضایی و سال مرگ اکبر رادی شماره سوم کتاب آواژ با عنوان سرفصل با یادی از نصرت الله نویدی نمایشنامه نویس سال های دور ایران منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای انتشارات آواژ، کتاب آواژ 3 در این شماره با عنوان سرفصل نگاهی به وضع و حال آموزش تئاتر در پنج دهه اخیر ایران انداخته و مطالبی از صاحب نظران عرصه تئاتر پیرامون آسیب شناسی آموزش تئاتر در ایران معاصر را در خود جا داده است که شامل نوشته هایی از یدالله آقاعباسی، منصور خلج، صدرالدین زاهد، رضا فیاضی، صمد چینی فروشان، بهزاد خاکی نژاد، فرشته فرشاد، محمدرضا قلی پور می شود.

همچنین، بخشی از این مجموعه به نقد آثار ادبیات نمایشی اختصاص دارد که نقدی مفصل از صمد چینی فروشان بر کتاب گفتاری پیرامون ادبیات دراماتیک اثر دنی دیدرو با ترجمه پرویز احمدی نژاد و مطلب سلامی دوباره به خسرو حکیم رابط ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرفصل» با یادی از نصرت الله نویدی منتشر شد/عرضه رایگان شماره سوم

«سرفصل» با یادی از نصرت الله نویدی منتشر شد/عرضه رایگان شماره سوم