مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:102023-12-26حوادث

کشف 13 هزار قرص لاغری حاوی مواد روانگردان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با توجه به اجرای طرح مقابله با جرائم حوزه مواد مخدر در فضای مجازی با انجام رصد های شبانه روزی و پیگیری های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتا پلیس .

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر متهم که اقدام به تبلیغ و فروش قرص های لاغری غیرمجاز در فضای مجازی می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با توجه به اجرای طرح مقابله با جرائم حوزه مواد مخدر در فضای مجازی با انجام رصد های شبانه روزی و پیگیری های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سود جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی شرق پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه های اجتماعی و بصورت حضوری در عطاری های غیر مجاز می نمایند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه ششم موفق شدند مخفیگاه متهمین را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کنند لذا موضوع به مراجع قضایی منعکس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 13 هزار قرص لاغری حاوی مواد روانگردان

کشف 13 هزار قرص لاغری حاوی مواد روانگردان