مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:452024-01-15سياسي

صاحبان پلتفرم ها آموزش می بینند


ساترا با همکاری دانشگاه صداوسیما در نظر دارد نهمین دوره آموزشی «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا» را به منظور ارتقاء و توانمندسازی رسانه های دارای مجوز از این سازمان برگزار کند.

- ساترا با همکاری دانشگاه صداوسیما در نظر دارد نهمین دوره آموزشی مدیریت رسانه و مهارت ارزیابی محتوا را به منظور ارتقاء و توانمندسازی رسانه های دارای مجوز از این سازمان برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، ثبت نام دوره های آموزشی مدیریت رسانه و مهارت ارزیابی محتوا با هدف توانمندسازی رسانه های دارای مجوز از ساترا، از امروز (25 دی ماه) برای مدیران و رابطان رسانه های صوت و تصویر فراگیر آغاز می شود؛ این دوره از روز دوشنبه دوم بهمن ماه شروع خواهد شد و تا 15 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این دوره بر اقدامات و تجربیات آموزشی در سطح ملی و بین المللی، ملاحظات بومی و هنجاری تولید محتوا، انطباق و پیوستگی سرفصل های آموزشی با حوزه فعالیت فعالان حوزه صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و توجه به نیازهای عمومی و تخصصی مدیران و رابط های محتوایی رسانه ها تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان پلتفرم ها آموزش می بینند

صاحبان پلتفرم ها آموزش می بینند