مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:152024-01-20اجتماعي

احداث پارک جهت یابی برای دانش آموزان نابینا و کم بینا در شهرکرد


رییس اداره آموزش استثنایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان یک پارک جهت یابی و آموزشگاهی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در شهرکرد احداث شده است.

- عباس داوطلب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: هم اکنون وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نابینا و کم بینا در مدارس با نیازهای ویژه استان شامل لوح و قلم، حساب افزار، لوح حساب، لوح حساب و جبر، ماشین تحریر بریل و برجسته نگار بریل است که توسط دانش آموزان در مقاطع مختلف استفاده می شود.

رییس اداره آموزش استثنایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: خوشبختانه در خصوص تهیه وسایل ضروری که نیاز تعلیم و تربیت این دانش آموزان است مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان یک پارک جهت یابی و آموزشگاهی با نیازهای ویژه برای دانش آموزان نابینا و کم بینا در شهرکرد احداث شده است.

استفاده از باقی مانده بینایی باعث ازبین رفتن بقیه بینایی نمی شود داوطلب عنوان کرد: تصور غلطی در مورد استفاده از باقی مانده بینایی وجود دارد که گفته می شود اگر از آن استفاده شود ممکن است همان بینایی باقی مانده نیز تحت الشعاع قرار گیرد، که این تصور کاملا اشتباه است چرا که متخصصین چشم بر این باورند که استفاده از باقی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارک جهت یابی برای دانش آموزان نابینا و کم بینا در شهرکرد

احداث پارک جهت یابی برای دانش آموزان نابینا و کم بینا در شهرکرد