مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:102024-01-07اجتماعي

کاهش کمک ها، علت تکمیل نشدن مرکز نگهداری معلولان 12 آذر خراسان شمالی


رییس هیات مدیره مرکز نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی 12 آذر در خراسان شمالی گفت: کاهش کمک های خیران تکمیل پروژه نگهداری معلولان جسمی و حرکتی 12 آذر در این استان را به تاخیر انداخت.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات مدیره مرکز نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی 12 آذر در خراسان شمالی گفت: کاهش کمک های خیران تکمیل پروژه نگهداری معلولان جسمی و حرکتی 12 آذر در این استان را به تاخیر انداخت.

دکتر محسن شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از سال 75 مرکز نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی در این استان به صورت هیات امنایی ایجاد شد و در این مرکز معلولان ذهنی و حرکتی بستری و دارای ضریب هوشی خیلی کم تحت پوشش قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد تا امروز در ساختمان های استیجاری نگهداری می شوند اما هیات امنا از پنج سال گذشته تصمیم گرفت تا یک مرکز که متعلق به خودشان است را در بجنورد بسازند که ساخت این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهریاری ادامه داد: اما در ادامه راه با کاهش کمک های خیران، افزایش قیمت مصالح ساختمانی مواجه شدیم که این مشکلات روند تکمیل پروژه را بسیار کند کرده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زیربنایی حدود 4200 متر مربع در زمینی با مساحت 8000 متر مربع در حال ساخت است، بیان کرد: در حال حاضر برای ساخت این پروژه بیش از 25 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کمک ها، علت تکمیل نشدن مرکز نگهداری معلولان 12 آذر خراسان شمالی

کاهش کمک ها، علت تکمیل نشدن مرکز نگهداری معلولان 12 آذر خراسان شمالی