مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:452024-01-18اجتماعي

فعالیت 190 ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در کشور


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به توسعه ایستگاه پایش آلودگی هوا در شهرهای جدید، گفت: با افتتاح سه ایستگاه جدید پایش آلودگی هوا در شهرهای آمل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ایرج حشمتی عصر امروز در آیین افتتاح همزمان ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در سه شهر مازندران در این شهرستان، اظهار کرد: قانون هوای پاک در کشور 34 ماده دارد که 23 دستگاه در آن متولی هستند و 10 دستگاه مسؤولیت اصلی را عهده دارند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل از96 نخبه کشور که قوانین هوای پاک را رصد می کنند، افزود: این قانون در هفت محور اثرگذار بوده و 65 درصد از تکالیف قانون هوای پاک در این محورها در قالب 34 ماده گنجانده شد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور یادآور شد: قانون هوای پاک قانونی مشارکتی است که همه بخش ها و دستگاه ها باید دست به دست هم دهند و یک مسیر مشترک را با هم طی کنند ولی برخی دستگاه های مسؤول وظایف خود را به درستی انجام ندادند که علت کمبود منابع مالی و نیرو را مطرح کردند تا تکلیف محوری بر روی زمین مغفول ماند.

حشمتی با اشاره به اینکه در قوانین متحرک و ثابت بخش عمده مربوط به منابع متحرک است، تصریح کرد: در زمینه قانون هوای پاک بسیار به ناوگان حمل و نقل عمومی و گسترش آن تأکید داریم همچنین در زمینه اسقاط خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 190 ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در کشور

فعالیت 190 ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در کشور