مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:402024-01-08سياسي

ضرورت توجه حوزه هنری خراسان رضوی به تاریخ شفاهی قوچان


کارگران فیلم مستند کوتاه بدون مرز گفت: متأسفانه در شهرستان قوچان به تاریخ شفاهی خصوصاً تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، آیین های مذهبی ویژه منطقه توجهی نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگران فیلم مستند کوتاه بدون مرز گفت: متأسفانه در شهرستان قوچان به تاریخ شفاهی خصوصاً تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، آیین های مذهبی ویژه منطقه توجهی نشده است.

حسین فیروزه در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از عملکرد حوزه هنری خراسان رضوی بیان کرد: حوزه هنری حتی یک اثر یا یک پروژه در قوچان نداشته است و بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس در این شهرستان عملاً یک اداره است و به عنوان کسی که در این حوزه کار جدی انجام می دهم هیچ اقدام مهمی در این حوزه ندیدم.

وی اظهار کرد: کار این نهادها فقط نصب بنر نیست ما گنجینه های عظیمی در شهرستان داریم که خاطرات شنیدنی دارند که بخش مهمی از این خاطرات می تواند به ناگفته های جنگ و ارزش های معنوی آن بپردازد که نظیر این ها را کم داریم.

کارگردان فیلم مستند کوتاه بدون مرز بیان کرد: متأسفانه در شهرستان ندیدیم که حتی در این حوزه حتی در حد یک جلد کتاب به آن پرداخته شود، علیرغم اینکه قوچان ظرفیت های زیادی در این حوزه دارد از بعد پژوهشگران و نویسندگان و ادارات و مسئولین ذی ربط ضعف داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه حوزه هنری خراسان رضوی به تاریخ شفاهی قوچان

ضرورت توجه حوزه هنری خراسان رضوی به تاریخ شفاهی قوچان