مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 00:152023-12-24حوادث

قصاص برای عامل جنایتی به سبک ترور!


موتورسواری که در یک جاده روستایی،جنایت هولناکی را به شیوه ترورگونه رقم زده بود با صدور حکم قصاص نفس از سوی قضات شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی روبه‎رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این پرونده جنایی اواخر تیر سال گذشته هنگامی رخ داد که موتور سوار جوانی به نام یاسر به تعقیب خودروی پرایدی پرداخت که جوان 37 ساله ای به نام محمد رانندگی آن را به عهده داشت و مادرش نیز در صندلی جلو نشسته بود.

محمد و مادرش که از کلانتری گلبهار خارج شده بودند، در حالی به سمت روستای آبقد حرکت کردند که نمی دانستند دقایقی بعد با ماجرای تکان دهنده ای روبه رو خواهند شد.

راننده پراید همچنان به حرکت خود در جاده روستایی ادامه می داد که ناگهان خودروی پژو 405 را مقابل خود دید که به صورت شاخ به شاخ به طرف آن ها می آمد.

محمد سراسیمه خودروی پراید را به شانه خاکی جاده کشید و پدال ترمز را فشرد.

در همین هنگام موتورسواری که در تعقیب پرایدسواران بود کنار شیشه سمت راننده قرارگرفت و از فاصله نزدیک گلوله ای با سلاح کلت جنگی به سر راننده پراید شلیک کرد و از صحنه جنایت ترورگونه گریخت.

لحظاتی بعد سر جوان 37 ساله به روی دامن مادرش افتاد به طوری که فریادهای دلخراش او در آسمان جاده روستایی پیچید اما دیگر فرزند او جانی در بدن نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصاص برای عامل جنایتی به سبک ترور!

قصاص برای عامل جنایتی به سبک ترور!