مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:002023-12-24سياسي

سرلشکر موسوی: جهان تحت الشعاع صبر و مقاومت کم نظیر مردم غزه است//بماند//


فرمانده کل ارتش با تأکید بر لزوم ارتقای قدرت و آمادگی نیرو های مسلح، گفت: عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی تر شد و حوادث غزه هم مؤید این مطلب است که باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی و الحاق دستاورد های نیروی دریایی ارتش که صبح امروز (یکشنبه) در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد، گفت: این روز ها جهان تحت الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دنیا شاهد تقابل خباثت و جنایت در مقابل مظلومیت، اقتدار و مقاومت است، افزود: برای کسانی که می خواستند حق و باطل را بشناسند، این روز ها شفاف ترین و صریح ترین عرصه تمییز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است.

وی ادامه داد: هابیل (ع) و قابیل، ابراهیم (ع) و نمرود، موسی (ع) و فرعون اردوگاه یزید و یزیدیان و غافله حسینی امروز به عیان در ماجرای غزه مشخص است.

سرلشکر موسوی گفت: شاید یکی از برجسته ترین نتایج اتفاقات این 78 روزی که گذشت، این باشد که آنچه سال ها می گفتیم زوج خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نامشروع صهیونیستی امروز نه تنها اثبات شده، بلکه حتی برای خود ما هم روشن تر و دقیق تر شده که آمریکای جنایتکار، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: جهان تحت الشعاع صبر و مقاومت کم نظیر مردم غزه است//بماند//

سرلشکر موسوی: جهان تحت الشعاع صبر و مقاومت کم نظیر مردم غزه است//بماند//