مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:552024-01-19فرهنگي

راهیابی هنرمندان کاشانی به جشنواره فیلم فجر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از راهیابی هنرمندان کاشانی با «انیمیشن رویاشهر» به چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از راهیابی هنرمندان کاشانی با انیمیشن رویاشهر به چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر خبر داد.

سعید ضابطی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویا شهر یک داستان فانتزی، تخیلی و تاریخی درباره دو شهر است که رویا شهر یکی از شهرهای اصلی آن شناخته می شود که در داستان فیلم به خطر افتاده و در معرض نابودی قرار می گیرد که نوجوان 12 ساله ای برای نجات آن دست به کار می شود.

وی افزود: کارگردان و نویسنده انیمیشن سینمایی رویا شهر، محسن عنایتی نوش آبادی و تهیه کننده آن نیز مصطفی مزرعتی حسن آبادی، از هنرمندان فعال کاشانی هستند که پیش از این نیز فیلم سینمایی بنیامین را در کارنامه خود دارند.

وی گفت: انیمیشن رویا شهر، با نگاهی به آینده، داستان ماجراجویانه پسربچه ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان رویاشهر شود که امیر هوشنگ زند سرپرست گویندگان این اثر سینمایی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: انیمیشن رویا شهر، ژانر فانتزی دارد و با حضور هنرمندانه منوچهر زنده دل، لیلا کوهسار، میرطاهر مظلومی، آرزو آفری، ابراهیم شفیعی و اردشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی هنرمندان کاشانی به جشنواره فیلم فجر

راهیابی هنرمندان کاشانی به جشنواره فیلم فجر