مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 18:402023-12-24فناوري

استفاده از تکنولوژی های نوین در پروژه های آب و فاضلاب اصفهان


مدیرعامل آبفای استان اصفهان از ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری به منظور استفاده از تکنولوژی های نوین و کاربردی کردن GIS در پروژه های آب و فاضلاب اصفهان خبر داد.

- حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد:کاربردی کردن سیستم GIS علاوه بر سرعت بخشیدن در اجرای پروژه های توسعه ای در بخش  آب و فاضلاب در بخش مشترکان هم بسیار حائز اهمیت است و بر این اساس انتظار می رود تمرکز و دقت ویژه ای در خصوص کاربردی کردن هر چه بیشتر این فرایند بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: سیستم GIS دربرآورد  آماده سازی نصب انشعابات بسیار کاربردی است و می تواند در کاهش زمان و هزینه ها بسیار موثر واقع شود.

اکبریان انجام تحقیقات کاربردی با همکاری پارک های علم و فناوری و نیز شرکت های دانش بنیان را در شکوفایی صنعت بسیار  مهم خواند و گفت: قطعا از این پس تحقیقات کاربردی در صنعت آبفای استان اصفهان مانند مدیریت لجن در تصفیه خانه های فاضلاب، استفاده از تکنولوژی نوین در ایستگاه های پمپاژ به منظور کاهش مصرف انرژی و نیز افزایش راندمان این تاسیسات با انسجام و دقت بیشتری انجام می شود و نیز تحقیقاتی در خصوص افزایش بهره وری و کارایی کارکنان در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تکنولوژی های نوین در پروژه های آب و فاضلاب اصفهان

استفاده از تکنولوژی های نوین در پروژه های آب و فاضلاب اصفهان