مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:502023-12-25اجتماعي

پروژه احداث دریاچه مصنوعی کرج تحویل شهرداری شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از واگذاری پروژه احداث دریاچه مصنوعی کرج به شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در نشست تخصصی رسیدگی به مسائل و مشکلات این پروژه که در سالن جلسات معاونت عمران با حضور مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد، گفت: از اوایل دهه 90 شهرداری با هدف ساماندهی رودخانه کرج بویژه در حد فاصل تهران- قزوین که به محیطی نازیبا و ناایمن تبدیل شده بود، پیشنهاد احداث مجموعه ای تفریحی و گردشگری با عنوان دریاچه مصنوعی البرز را ارائه کرد.

وی افزود: به دلیل برخی مسائل فنی در مسیر احداث این طرح، اختلافی میان شهرداری و شرکت آب منطقه ای البرز بوجود آمد که منجر به طولانی شدن روند اجرای آن شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه احداث این دریاچه می تواند علاوه بر ساماندهی ورودی شهر کرج موجب تقویت اقتصاد گردشگری استان شود، خاطر نشان کرد: محدوده اجرای این طرح در ورودی کلانشهر کرج است که می تواند علاوه بر جذب گردشگران موجب تقویت هویت گردشگری کلانشهر کرج و در مجموع استان البرز شود.

در این نشست پس از ارائه گزارشی از سوی شهرداری کرج، آب منطقه ای البرز و دیگر مسؤولان مرتبط با موضوع مقرر شد شرکت آب منطقه ای استان نسبت به اخذ مجوزهای لازم از وزارت نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث دریاچه مصنوعی کرج تحویل شهرداری شد

پروژه احداث دریاچه مصنوعی کرج تحویل شهرداری شد