مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:502024-01-18بين الملل

گروه های تروریستی؛ به نام بلوچ علیه مردم بلوچ


تنش های مرزی بین ایران و پاکستان در 2 روز گذشته ریشه در گذشته ای دارد که به حضور تروریست ها و گروه هایی بازمی گردد که امنیت مردم ایران را نشانه گرفته اند.

- تنش های مرزی بین ایران و پاکستان در 2 روز گذشته ریشه در گذشته ای دارد که به حضور تروریست ها و گروه هایی بازمی گردد که امنیت مردم ایران را نشانه گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمهوری اسلامی ایران پس از عملیات های متعدد گروهک تروریستی جیش الظلم در مناطق مرزی خود با پاکستان که در آخرین مورد آن شماری از نیروهای انتظامی در شهرستان راسک به شهادت رسیدند، مقرهای آن ها را در پاکستان هدف قرار داد.

این اقدام پس از آن به وقوع پیوست که پس از حادثه تروریستی راسک، جلیل عباس جیلانی وزیر خارجه پاکستان با همتای ایرانی خود تماس گرفت و بر تعهد پاکستان برای مقابله با تروریسم تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز گذشته و درباره اقدام ضدتروریستی ایران گفت: هیچ یک از اتباع کشور همسایه، دوست و برادر ما پاکستان مورد هدف پهپاد و موشک های ایران نبودند.

گروهی موسوم به جیش العدل که یک گروه تروریستی ایرانی است و در بخش هایی از مناطق پاکستان پناه گرفته اند و ما بارها درمورد آن با مقام های عالی رتبه نظامی، امنیتی و سیاسی پاکستان گفت وگو کردیم، عملیات هایی را در روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های تروریستی؛ به نام بلوچ علیه مردم بلوچ

گروه های تروریستی؛ به نام بلوچ علیه مردم بلوچ