مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:252024-01-02سياسي

پاسخ و علاج درد عظیم بشری را باید در مکتب غنی اسلامی جست


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بصیرت می خواهد که بتوانیم گول دشمن را نخوریم و خودمان از طریق مکتب غنی اسلام شناسی و انسان شناسی که بهترین انسان ها را در خود پرورش داده پاسخ و علاج درد عظیم بشری را دریابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال عالم مجاهد علامه مصباح (ره) ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد ارتحال این عالم بزرگوار و شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: علامه مصباح یک شخص نبوده بلکه یک جریان متصل به مکتب انبیاء است.

وی تصریح کرد: همان طور که باید قبل از علاج یک بیمار فرد بیمار را معاینه کرد بشر امروز با مشکلات زیادی روبرو بوده ولی علاج آن باید پیدا شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: به جان، مال، افکار و اندیشه و فرهنگ انسان ها تهاجم می شود که نشان از ناسالمی است.

عبادی با بیان اینکه دشمنان خودشان به پوچی، هیچی، یاس و ناامیدی رسیده اند، بیان داشت: همچنان که شاهد این موضوعات هستیم که در کشورهای به اصلاح پیشرفته مردم به بیماری های مختلف روحی و فکری دچار شده اند به طوری که توسعه هر چه بیشتر ساخت بیمارستان ها و تیمارستان ها علاج نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ و علاج درد عظیم بشری را باید در مکتب غنی اسلامی جست

پاسخ و علاج درد عظیم بشری را باید در مکتب غنی اسلامی جست