مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:252024-01-14فناوري

نمایش آینده هولوگرام ها در نمایشگاه CES


شرکتی به نام هولوکانکتز(Holoconnects) سه محصول به نمایشگاه آورد که می توانند تصویر هولوگرامی هر چیزی را که می خواهید، از جمله خودتان، سلبریتی مورد علاقه تان یا لوگوی برند مورد علاقه تان را با آنها به نمایش بگذارید.

- شرکتی به نام هولوکانکتز(Holoconnects) سه محصول به نمایشگاه آورد که می توانند تصویر هولوگرامی هر چیزی را که می خواهید، از جمله خودتان، سلبریتی مورد علاقه تان یا لوگوی برند مورد علاقه تان را با آنها به نمایش بگذارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هولوگرام ها مدت ها تنها در داستان های علمی-تخیلی بوده اند، اما اکنون به لطف تلاش شرکت هولوکانکتز که ارائه دهنده فناوری پیشرو راه حل های هولوگرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی است، به واقعیت تبدیل شده اند.

این شرکت با فناوری هولوگرام واقعی و بسیار پیشرفته خود که می تواند تصاویر هولوگرافیک سه بعدی از افراد، محصولات یا لوگوها ایجاد کند، شرکت کنندگان در نمایشگاه CES 2024 را به خود خیره کرد.

به نقل از آی ای، محصولات این شرکت شامل هولوباکس(Holobox)، ماژولار هولوباکس(Modular Holobox) و هولوباکس مینی(Holobox Mini) هستند که می توانند هولوگرام هر چیزی را که می خواهید، مانند خودتان، سلبریتی مورد علاقه تان یا لوگوی برند مورد علاقه تان را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آینده هولوگرام ها در نمایشگاه CES

نمایش آینده هولوگرام ها در نمایشگاه CES