مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:302024-01-15دانش

افزایش 25 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به ضرورت افزایش سهم دانشجویان مهارتی در کشور، از اشتغال 72 درصدی دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به ضرورت افزایش سهم دانشجویان مهارتی در کشور، از اشتغال 72 درصدی دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد.

دکتر کیانوش بهرهی در پنجمین نشست شورای فرهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان خوزستان که امروز (25 دی ماه) در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سال 75 با هدف تربیت نیروی ماهر و متخصص آغاز به کار کرد.

این دانشگاه در ابتدا با جذب 25 هزار دانشجو کار خود را آغاز کرد و اکنون به یکی از بزرگترین دانشگاه های مهارتی کشور تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تربیت نیروی مهارتی مورد نیاز در دوره های کاردانی و کارشناسی رسالت این دانشگاه است و اکنون 570 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور در حال فعالیت هستند.

البته این دانشگاه فراز و فرودهای مختلفی داشت و متاسفانه در سال 96 بر اساس یک مصوبه ناعادلانه، 308 مرکز دولتی این دانشگاه تعطیل و به این دلیل، مشکل جدی در نظام مهارتی ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

افزایش 25 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان