مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:452024-01-10اقتصادي

مسئولان استان قم به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند


استاندارقم با تمجید از روحیه دغدغه مندانه رییس جمهور در زمینه حل مشکلات معیشتی مردم، بر لزوم تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

- ایسنا/قم استاندارقم با تمجید از روحیه دغدغه مندانه رییس جمهور در زمینه حل مشکلات معیشتی مردم، بر لزوم تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، دکتر سیدمحمدآقامیری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که امروز صبح در استانداری قم برگزار شد، گفت: انتظار داریم که مصوبات هر جلسه تنظیم بازار به خوبی و به شکل کامل اجرا شود زیرا مردم باید تاثیر این تصمیمات را در زندگی خود حس کنند.

وی با تمجید از پیگیری های معیشتی رییس جمهور افزود: زمانی که بحث نهاده های دام و مرغ را عرضه کردیم ایشان به سرعت وارد عمل شده و با حل آن، زمینه ساز کاهش قیمت مرغ شدند.

این روند در خصوص گوشت قرمز هم به ثمر خواهد رسید.

استاندار قم تصریح کرد: از نزدیک شاهدیم که آیت الله رییسی در زمینه معیشت و سفره مردم به شدت حساس هستند و از کوچکترین موضوعاتی که بتواند نقشی در بهبود روند زندگی مردم داشته باشد نیز عبور نمی کند.

آقامیری با بیان این مطلب که در بحث نهاده های دامی مشکلی در استان وجود ندارد گفت: خوشبختانه روند توزیع گوشت نیز سیر خوبی دارد، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان قم به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

مسئولان استان قم به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند