مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:202024-01-10دانش

رویداد فن چالش جریان برگزار می شود


رویداد فن چالش جریان با هدف فراهم آوردن بستری برای ایجاد شبکه تحقیقاتی ساخت باتری لیتیوم ـ هوا با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فن چالش در واقع چالشی توأم با فناوری با موضوع طراحی و ساخت باتری لیتیوم-هواست که با هدف طراحی و ساخت باتری سکه ای لیتیوم ـ هوای اولیه (Primary Li-air coin cell)؛ شناسایی پتانسیل ها و زیرساخت های موجود برای طراحی و ساخت پیل لیتیوم ـ هوا و فراهم آوردن بستری برای ایجاد شبکه تحقیقاتی ساخت باتری لیتیوم ـ هوا با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

مرکز رشد؛ خلاقیت و نوآوری دریا؛ پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران و شبکه باتری نانوی ایران دیگر حامیان این رویداد هستند که در قالب طرح توسعه رویدادهای رقابتی بنیاد ملی نخبگان موررد حمایت قرار می گیرد.

در این رقابت 2 دوره آموزشی برگزار می شود که دوره اول یک دوره 8 ساعته مهارت های تخصصی نظیر آشنایی با کلیات باتری، آشنایی با باتری لیتیوم-هوا، معرفی زیرساخت ها و شرکت های مرتبط و روش بستن coin cell به صورت عملیاتی است.

دوره دوم نیز یک دوره 8 ساعته مهارت های نرم شامل IDP (برنامه توسعه فردی)، TDP (برنامه توسعه تیمی) و JDP (برنامه توسعه کسب و کار) خواهد بود که پس از گذراندن دوره های گواهی معتبر از دانشگاه علم و صنعت ایران به شرکت کنندگان اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فن چالش جریان برگزار می شود

رویداد فن چالش جریان برگزار می شود