مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 16:502024-01-04سياسي

شهید سلیمانی؛ از یک نابغه نظامی تا نماد مقابله با تروریسم در جهان


در حالی حاج قاسم بخاطر نجات جهان از چنگال تروریسم داعش به عنوان یک نماد و قهرمان مبارزه با تروریسم شناخته می شود که آمریکا با تفکیک تروریسم به «خوب» و «بد» در صدد استفاده ابزاری از گروه های دهشت افکن برآمده و با ترور ایشان به بقای تروریسم و بی ثباتی در غرب آسیا کمک کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: این روزها مصادف با چهارمین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران است؛ فرماندهی که در دوره سیاه دهش افکنی داعش، معادلات منطقه را تغییر داد و با رشادت ها و شجاعت های خود در سوریه، یمن، فلسطین، لبنان و غیره به نامی ماندگار تبدیل شد.

دستاوردهای بزرگترین استراتژیست و نابغه نظامی دوران کارشناسان نظامی بر این باورند که تدبیر و عقلانیت شهید سلیمانی در میدان نبرد او را به یک استراتژیست نظامی بین المللی تبدیل کرده بود و حتی دشمنان هم به این ویژگی حاج قاسم اعتراف می کردند.

هفته نامه نیوزویک چندی پیش در مقاله ای نوشته بود در حالی که کشورهای غربی، از جمله آمریکا، در واکنش به پیشروی داعش در شمال عراق آهسته عمل کردند، سلیمانی به سرعت نقش علنی تری در تلاش های تهران برای مقابله با این گروه تروریستی ایفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی؛ از یک نابغه نظامی تا نماد مقابله با تروریسم در جهان

شهید سلیمانی؛ از یک نابغه نظامی تا نماد مقابله با تروریسم در جهان