مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:402024-01-16حوادث

اعتراف داماد اصفهانی به قتل مادرزن


مادر زن متهم چند روز بعد از اینکه به هوش آمده و سلامتی خود را به دست می آورد از بیمارسان مرخص شده و، چون مدرکی علیه داماد خانواده وجود نداشت وی نیز با حکم دستگاه قضایی آزاد می شود تا اینکه 40 روز بعد این خانم به علت سر درد شدید به بیمارستان مراجعه و بعد از .

- مادر زن متهم چند روز بعد از اینکه به هوش آمده و سلامتی خود را به دست می آورد از بیمارسان مرخص شده و، چون مدرکی علیه داماد خانواده وجود نداشت وی نیز با حکم دستگاه قضایی آزاد می شود تا اینکه 40 روز بعد این خانم به علت سر درد شدید به بیمارستان مراجعه و بعد از چند روز بستری فوت می کند و تقریباً دو ماه و اندی بعد نتیجه بررسی های پزشکی قانونی واصل و مشخص می شود علت فوت این زن ضربه ای بوده که در روز درگیری به سر او وارد شده است.

داماد اصفهانی به قتل مادرزن اعتراف کرد  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری داماد خانواده که اقدام به قتل مادر همسر خود کرده بود، خبر داد و گفت: این فرد به قتل اعتراف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ حسین تُرکیان اظهارداشت: اواخر تیر ماه امسال یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و از درگیری خانوادگی در منزلی خبر می دهد که بلافاصله مأموران کلانتری 12 در محل حضور یافته و متوجه می شوند خانمی 61 ساله بر اثر درگیری با داماد خود بیهوش شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف داماد اصفهانی به قتل مادرزن

اعتراف داماد اصفهانی به قتل مادرزن