مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:002023-12-28سياسي

طرح جامع حفاظت و صیانت از جنگل ها بزودی نهایی می شود


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه برنامه ریزی عملی برای متوقف ساختن قاچاق چوب از اولویت های مهم دولت است، گفت: طرح جامع حفاظت و صیانت از جنگل ها به زودی نهایی می شود.

- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه برنامه ریزی عملی برای متوقف ساختن قاچاق چوب از اولویت های مهم دولت است، گفت: طرح جامع حفاظت و صیانت از جنگل ها به زودی نهایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید میراحمدی در پایان دومین نشست حفاظت و صیانت از جنگلها و مراتع کشور و مقابله با قاچاق چوب، با تاکید بر حفاظت از جنگل ها به عنوان سرمایه ملی اظهار کرد: قصور در مبارزه با قاچاق چوب می تواند پیامدهای ناگواری را برای کشور به همراه داشته باشد و متاسفانه در سالیان طولانی بخش هایی از جنگل های کشور مورد تعارض و سوء استفاده بی مهابای سودجویان و قاچاقچیان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در مبارزه با قاچاق چوب، خلاء قانونی وجود ندارد؛ مشکل اصلی در اجرایی نشدن دقیق این قوانین است و در برخی موارد نیز به حمایت بیشتر از طریق تامین اعتبارات نیازمند است.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، میراحمدی خاطرنشان کرد: طرح جامعی که در راستای حفاظت و صیانت از جنگل ها که با استفاده از تجارب سایر کشورها در مبارزه با قاچاق چوب تهیه شده مبتنی بر کنترل های هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع حفاظت و صیانت از جنگل ها بزودی نهایی می شود

طرح جامع حفاظت و صیانت از جنگل ها بزودی نهایی می شود