مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:402024-01-11سياسي

دشمنان می کوشند انتخابات را کم فروغ نشان دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان می کوشند انتخابات را کم فروغ نشان دهند، گفت: باید با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان می کوشند انتخابات را کم فروغ نشان دهند، گفت: باید با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز (21 دی) در همایش “بیمه اجتماعی، حق همگانی” در کرمانشاه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از اساس با حضور مردم بنا شده است، گفت: در تمامی مراحل چه در مرحله تایید حکومت و چه در دیگر مراحل با برگزاری انتخابات، نظر و خواست مستقیم مردم در اداره کشور لحاظ شده و می شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب برقراری نظام جمهوری اسلامی و نیز تدوین قانون اساسی با رای مستقیم مردم صورت گرفت، گفت: اداره امور اجرایی کشور به دست رییس جمهور است که با رای مستقیم مردم انتخاب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اداره شهرها و روستاها هم به دست خود مردم است، گفت: حتی رهبری نظام هم که توسط مجلس خبرگان رهبری تعیین می شود، با یک واسطه توسط مردم انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان می کوشند انتخابات را کم فروغ نشان دهند

دشمنان می کوشند انتخابات را کم فروغ نشان دهند