مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:502024-01-17اقتصادي

تخصیص 7500 میلیارد تومان به طرح های آب و فاضلاب


به گفته رییس سازمان برنامه و بودجه، برای تقویت زیرساخت تأمین آب، 7500 میلیارد تومان در ماه اخیر به طرح های آب و فاضلاب اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیاست دولت در تخصیص اعتبارات عمرانی در شرایط محدودیت منابع، اولویت قائل شدن برای اتمام طرحهای عمرانی با پیشرفت 70 درصد و بیشتر است.

در این زمینه داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود نوشت: در راستای تکمیل و تقویت زیرساخت های تأمین آب،  7500 میلیارد تومان در ماه اخیر به طرح های عمرانی حوزه آب و فاضلاب کشور با هدف تکمیل طرح ها تخصیص پیدا کرد .

همچنین اخیرا سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص 11500 میلیارد تومان اعتبار در ماه گذشته به طرح های عمرانی حوزه حمل و نقل کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ، یکی از ایرادهای اختصاص اعتبار به طرحهای عمرانی در فصل زمستان، عدم امکان اجرای پروژه د ر فصل سرما است، بنابراین تصمیم گیران باید تلاش کنند که اعتبارات به گونه ای مدیریت شود که در فصل تابستان به طرح عمرانی پرداخت شود تا امکان تکمیل طرحها بیشتر شود.

در حال حاضر هزاران طرح نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد که منابع محدود بودجه به تنهایی تومان تامین مالی آنها را ندارد، لذا روشهای مشارکت عمومی- خصوصی و روش اهرم کردن منابع دولت با منابع بخش خصوصی و عمومی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 7500 میلیارد تومان به طرح های آب و فاضلاب

تخصیص 7500 میلیارد تومان به طرح های آب و فاضلاب