مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:452024-01-10بين الملل

ادعای آمریکا: 24 موشک و پهپاد نیروهای یمنی را ساقط کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سی ان ان، مقامات پنتاگون ادعا کرده اند که نیروی دریایی آمریکا 24 موشک و پهپاد نیرو های یمنی را که از یمن پرتاب شده بودند، - نیروی دریایی آمریکا ادعا کرده است که 24 موشک و پهپاد نیروهای یمنی را که از یمن پرتاب شده بودند، رهگیری و ساقط کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سی ان ان، مقامات پنتاگون ادعا کرده اند که نیروی دریایی آمریکا 24 موشک و پهپاد نیرو های یمنی را که از یمن پرتاب شده بودند، رهگیری و ساقط کرد.

یک مقام آمریکایی هم روز سه شنبه در گفتگو با فاکس نیوز ادعا کرده بود که یک کشتی نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ چند پهپاد و موشک را که از مناطق تحت کنترل یمن شلیک شده بودند، سرنگون کرد.

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیرو های یمن، شامگاه سه شنبه حمله پیچیده ای را با هواپیما های بدون سرنشین و موشک های ضد کشتی انجام دادند.

به گفته فرماندهی مرکزی آمریکا، هواپیماها، کشتی ها و یک کشتی انگلیسی 18 پهپاد پرتاب شده توسط نیرو های یمن را سرنگون کردند.

فرماندهی مرکزی آمریکا همچنین افزود که دو موشک کروز و یک موشک ضدکشتی را که یمنی ها به سمت دریای سرخ شلیک کردند، ساقط کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا: 24 موشک و پهپاد نیروهای یمنی را ساقط کردیم

ادعای آمریکا: 24 موشک و پهپاد نیروهای یمنی را ساقط کردیم