مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:402023-12-30سياسي

نبود زمین در زواره باعث مهاجرت جوانان شده است


زمین متناسب با رشد جمعیت در روستاهای بخش زواره وجود ندارد و گاهی مشاهده می شود جوانان و افرادی که قصد دارند در روستا زندگی کنند مجبور هستند به ناچار به شهرها مهاجرت کنند.

- ایسنا/اصفهان بخشدار زواره گفت: زمین متناسب با رشد جمعیت در روستاهای بخش زواره وجود ندارد و گاهی مشاهده می شود جوانان و افرادی که قصد دارند در روستا زندگی کنند مجبور هستند به ناچار به شهرها مهاجرت کنند.

حسین کبریایی زاده، امروز(شنبه، 9 دی ماه) در نشست خبری اظهار کرد: بخش زواره اردستان از 2 دهستان سفلی و ریگستان با اقلیم و جمعیت های متفاوت، 65 روستا و یک جامعه شهری که از موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بسیار غنی بوده تشکیل شده است.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده سه ماهه گذشته در برخی از روستاهای بخش زواره، افزود: بازسازی و مرمت قلعه تاریخی و آسفالت معابر در روستای گلشکنان، زیرسازی و جدول گذاری معابر، آسفالت بلوار ورودی در روستای شهراب، الحاق 7 و 2 دهم زمین، روشنایی ورودی روستا با اعتبار 700 میلیون تومان، شروع ساخت زمین چمن مصنوعی، اصلاح شبکه آبرسانی در روستای تلک آباد از مهمترین اقدامات انجام شده بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخشدار زواره اضافه کرد: تکمیل ساختمان دهیاری در روستای امیران، الحاق 5 هکتار زمین و اصلاح سیل بند در روستای کچومثقال از دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زمین در زواره باعث مهاجرت جوانان شده است

نبود زمین در زواره باعث مهاجرت جوانان شده است