مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:002024-01-20بين الملل

تأثیرگذاری «طوفان الاقصی» بر آینده غرب آسیا


انتظار می رود عملیات «طوفان الاقصی» به کاهش نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه منجر شود و قدرت حضور ایران در غرب آسیا و موفق نبودن واشنگتن در ترویج رویکردهای امنیتی و سیاسی خود را در مرحله پس از جنگ ثابت کند.

- انتظار می رود عملیات طوفان الاقصی به کاهش نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه منجر شود و قدرت حضور ایران در غرب آسیا و موفق نبودن واشنگتن در ترویج رویکردهای امنیتی و سیاسی خود را در مرحله پس از جنگ ثابت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین بخشی؛ کارشناس مسائل بین الملل در یادداشتی نوشت: برخی برآوردها نشان می دهد رویدادهای هفتم اکتبر 2023 میلادی به تغییرات اساسی در آینده منطقه غرب آسیا منجر خواهد شد.

از این نظر که محبوبیت بسیاری از روایت های مربوط به وضعیت برخی از ارتش ها در منطقه مانند روایت ارتش شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی را کاهش می دهد.

عملیات طوفان الاقصی همچنین باعث محدود کردن اثربخشی توافقات عادی سازی روابط که به وسیله برخی کشورهای عربی با تل آویو منعقد شده است، می شود.

علاوه بر این، برخی کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و متحدانش در اروپا بررسی های سیستماتیکی را در زمینه حمایت بیش ازحد خود از رژیم صهیونیستی انجام داده و به سمت یافتن راه حل واقعی برای موضوع فلسطین، به ویژه با توجه به راه حل دو دولتی حرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیرگذاری «طوفان الاقصی» بر آینده غرب آسیا

تأثیرگذاری «طوفان الاقصی» بر آینده غرب آسیا